چرا بازاریابی ایمیلی مهم است؟

2
53
05 تیر 1399
2
53
05 تیر 1399

در این مقاله از سری #مقالات_آموزشی ترشیز وب قصد داریم در مورد بازاریابی رایانامه ای (ایمیلی) و اهمیت آن در پیشرفت کسب و کار توضیح دهیم.

ممکن است بگویید امروزه با گسترش روزافزون استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر چه کسی از رایانامه (ایمیل) استفاده می کند(؟) لکن باید بدانید بازاریابی ایمیلی و اهمیت آن مجددا درحال رشد است.

خب حال که این چنین است سوال اینجاست که برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی چه باید کرد؟ با ترشیز وب همراه باشید تا راه موفقیت را به شما نشان دهیم.

بازاریابی ایمیلی

علت اهمیت بازاریابی رایانامه ای:

آیا می دانستید فاکتور نرخ باز (Open Rate) در بازاریابی رایانامه ای بین 5 تا بیش از 10 برابر خبرنامه است؟ اگر شما بتوانید محتوای خود را در قالب رایانامه (ایمیل) ارائه کنید مخاطبان بیشتری خواهید یافت.

خوب است بدانید با قرار دادن یک فیلم در رایانامه می توانید نرخ باز را تا 20% افزایش دهید.

گروه بندی محتوا را فراموش نکنید:

بهتر است به جای آنکه یک ایمیل را برای تمام مخاطبان بفرستید، شخصی سازی را افزایش داده و برای گروه های مختلف محتوای مورد علاقه شان را ارسال کنید.

از محتوای سرگرم کننده استفاده کنید:

اگر محتوای شما دارای جذابیت و کیفیت مناسبی نباشد، مطمئنا خواننده به آن علاقه چندانی نشان نخواهد داد اما اگر شما محتوایی باکیفیت تولید و سعی کنید آن را داستان وار ارائه کنید موفق خواهیدشد.

بازاریابی ایمیلی

چقدر از تصاویر استفاده کنیم؟

در نگاه اول شاید تصور اکثر مردم بر این باشد که هرچه بیشتر از تصاویر پر زرق و برق استفاده شود بهتر است اما در عمل این طور نیست.

سعی کنید از تصاویر ساده و کمتری استفاده کنید.

ایده های خود در مورد بازاریابی ایمیلی را از طریق بخش ارسال دیدگاه با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

اشتراک گزاری:

تحریریه ترشیز وب

دیدگاه ها (2)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

نماد های اعتماد

ترشیز وب به استناد نماد های زیر، دارای مجوز رسمی از کلیه مراجع مربوطه در جمهوری اسلامی ایران می باشد!